In memoriam Hennie Duits

Zondag, 4 februari 2024

In memoriam Hennie Duits, overleden op vrijdag 02-02-2024

Hennie was bestuurslid en wedstrijdleider van onze hengelsport vereniging, we hebben veel te danken aan Hennie hij heeft het met de boeren geregeld dat we de weide in mochten met de auto , Hennie heeft ook met Rijkswaterstaat en Zuidwest Nederland kunnen regelen dat de visplekken werden vernieuwd.
Hennie vond het prachtig om iets te regelen voor de club , vrijdags voor de wedstrijd werd Hennie gebeld of geappt zo konden de vissers zich opgegeven voor zaterdag de wedstrijd.
Samen met zijn vrouw Kitty vulden ze de wedstrijdkaarten in,
Hennie was een echt vereniging mens en vissen was toch wel zijn ding hij was er de hele week mee bezig. Hij was een van de drijfveren van onze vereniging , we zullen hem echt missen maar niet /nooit vergeten.

Hennie rust zacht

de leden en bestuur wenst Kitty -Kevin en kleinkinderen en Fam. Duits veel sterkte toe

De Crematie vindt plaats Donderdag om 15.00u  in Waalstede Nijmegen